lørdag, februar 09, 2013

Dan Brown - Det Forsvundne Tegn

Min vurdering: 3/6
Dan Brown - Det Forsvundne Tegn
(Læst Februar 2013 - 562 sider. Forlaget Hr. Ferdinand)

Da det for nyligt kom til min viden at Dan Brown udkommer med en ny bog kaldet "Inferno" meget snart, tænkte jeg at jeg hellere måtte se at få læst Det Forsvundne tegn da det er den sidste Dan Brown bog jeg endnu mangler at få læst.

Dan Brown har i de tidligere bøger jeg har læst haft en fantastisk evne til at holde mig "fanget i sit net", og det samme må siges om DFT som jeg læste på kun et par dage. Bogens handling foregår på bare en enkelt aften i Washington, og man må sige at Robert Langdon (hovedpersonen) næsten får Jack Bauer i serien 24 Timer til at ligne en søndagstur på Bakken.
For at være kortfattet, kan man sige om bogen at det er en typisk Dan Brown bog. Korte kapitler, masser af "cliffhangers", og en bog der er svær at ligge fra sig når man først er kommet igang. Desværre havde den ikke noget nyt og byde på....!!!!

Ingen kommentarer: